Ομάδα μαθητών του Γυμνασίου Φυλής, εκπροσώπησε επάξια την Ελλάδα στους Παγκόσμιους Αγώνες STEM 2017 " LAND ROVER-4x4 in schools" που πραγματοποιήθηκαν στο Abu-Dhabi.

Απίστευτο και όμως αληθινό! Μαθητές του Γυμνασίου Φυλής 13-15 χρονών συναγωνίστηκαν με φοιτητές από Πανεπίστημια του εξωτερικού και κατέλαβαν την 8η θέση στην τελική κατάταξη οδήγησης στους Παγκόσμιους Αγώνες Τεχνολογίας 2017 στο Abu-Dhabi.Οι μαθητές μας ήταν οι μικρότεροι σε ηλικία ανάμεσα σε τελειόφοιτους μηχανικούς Πανεπιστημίων και σε μαθητές Λυκείων από όλες τις χώρες του κόσμου. Το Γυμνάσιο Φυλής ήταν το μοναδικό Γυμνάσιο και το μοναδικό δημόσιο σχολείο που συμμετείχε στους Παγκόσμιους Αγώνες.

 

 Το ταξίδι πραγματοποιήθηκε 7/12 - 14/12. Η ομάδα "All 4 Greek Wheels" αποτελείται από τους μαθητές: Σεβασλίδης Βασίλειος, Μαγγανάς Σταύρος, Μπανανά Χαρά, Μπουραΐμης Παναγιώτης και Λιούκας Ευάγγελος.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Βαρδαλάχου Ευαγγελία, Εκπαιδευτικός Πληροφορικής, M.Ed., Υπ. D.Ed.

Την ομάδα συνόδευσαν η Διευθύντρια του Γυμνασίου Φυλής, κ. Μαρτίνου Ευφροσύνη και η κ. Μπασιάκου Βικτωρία (μητέρα του μαθητή, Μπουραΐμη Παναγιώτη).

                       

 

                        

 

Η ομάδα των μαθητών με την υπεύθυνη εκπαιδευτικό εργάστηκαν σκληρά εδω και 15 μήνες. Κατάφεραν 2 πανελλαδικές διακρίσεις σε διαγωνισμούς τεχνολογίας που αποτέλεσαν το εισητήριο για την συμμετοχή τους στους Παγκόσμιους Αγώνες. Κάθε μέρα εκτός σχολικού ωραρίου και μεχρι αργά το βράδυ η ομάδα δούλευε. Οι μαθητές πιέστηκαν αρκετά γιατί ταυτόχρονα έπρεπε να είναι και εντάξει στις σχολικές τους υποχρεώσεις, στις ξένες γλώσσες και να γράφουν καλά στα διαγωνίσματά τους. 

Μέσα από την πίεση, όμως, βγήκαν κερδισμένοι σε πάρα πολλούς τομείς: Γνώσεις μηχανικής, μαθηματικών, φυσικής, πληροφορικής και αγγλικών. Δεξιότητες ζωής: συνεργασία, κοινωνικότητα, ευγένεια, σεβασμός στις άλλες ομάδες, επικοινωνία, ανταπόκριση κάτω από δύσκολες συνθήκες.

Το πρόγραμμα των παγκόσμιων αγώνων ήταν πολύ σκληρό. Πρωινό ξύπνημα στις 6.00 και επιστροφή στο ξενοδοχείο στις 23.30.

 

Τα στάδια αξιολόγησης πολλαπλά και δύσκολα. Υπήρχαν κάποια challenges δηλ. ξαφνικές προκλήσεις για τους διαγωνιζόμενους όπου οι κριτές έδιναν ξαφνικά οδηγίες στους μαθητές για την υλοποίηση κάποιου έργου και έπρεπε μέσα σε 25' να το έχουν τελειώσει.

Την 1η μέρα πραγματοποιήθηκε ο τεχνικός έλεγχος και το χειροποίητο αμαξάκι της ομάδας έλαβε άριστο βαθμό.

 

 

 Η 2η μέρα ήταν αφιερωμένη στο στήσιμο του περιπτέρου το οποίο είχε άρωμα Ελλάδας...

Οι μαθητές έπρεπε μέσα σε 2 ώρες να κατασκευάσουν το δικό τους περίπτερο σε συγκεκριμένες διαστάσεις χωρίς καμία βοήθεια από ενήλικα.

 

 

 

 

 H 3η μέρα ήταν η δυσκολότερη. Προφορική παρουσίαση, μηχανική αξιολόγηση, αξιολόγηση περιπτέρου, αξιολόγηση portfolio, αξιολόγηση οδήγησης σε 3 πίστες, ρυμούλκηση κότερου και challenges.

 

 

 

 

 Ένα από τα challenge ήταν μέσα σε 25' οι μαθητές να προγραμματίσουν ένα αμαξάκι με αισθητήρες ώστε να περάσει τον παρακάτω λαβύρινθο χωρίς να ακουμπήσει στα τοιχώματα. Να γράψουν δηλ. κώδικα προγράμματος για αμάξι-ρομποτ που θα κινείται μόνο του χωρίς να ακουμπήσει πουθενά. 

 

 

 

 

H 4η μέρα είχε αξιολόγηση οδήγησης σε πίστες που ήταν στημένες μέσα σε αυτοκίνητα..

  

 

 

 

Έφτασε και η ώρα των αποτελεσμάτων. Όλoi οι μαθητές έλαβαν μετάλια, το πιστοποιητικό συμμετοχής (χρήσιμο για το βιογραφικό τους σημείωμα) με το οποίο έχουν προτεραιότητα για θέση εργασίας στην LAND ROVER  και πλακέτα ως world finalist in Schools Technology Challenge.

 

 

 

 

 

 

 

Συγχαρητήρια και πάντα επιτυχίες!!!